سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دامداران برتر

گوسفندان گیاه خوار هستند ، به این معنی که رژیم آنها شامل گوشت نیست. آنها به طور معمول دانه ها ، چمن ها و گیاهان را می خورند.
بره ها فقط چند دقیقه پس از تولد می توانند راه بروند ، اگرچه آنها اغلب در چهار تا شش ماه اول زندگی خود به مادران خود وابسته هستند.
گوسفندان نه تنها می توانند تا 50 صورت گوسفند دیگر را تشخیص دهند و آنها را به مدت 2 سال به خاطر بسپارند ، بلکه می توانند چهره انسان را نیز تشخیص دهند.
هنگامی که گوسفندان دچار استرس یا انزوا می شوند ، علائمی از افسردگی را نشان می دهند که انسان با حلق آویز کردن و پرهیز از اقدامات مثبت ، آنها را نشان می دهد.
گوسفندها مانند گونه های مختلف دیگر از جمله انسان صدای متفاوتی را برای انتقال احساسات مختلف ایجاد می کنند. آنها همچنین احساسات را با حالت های چهره نشان می دهند و تشخیص می دهند.
گوسفندها ، دارای مهارت های حافظه و شناخت چشمگیر ، هوشمند هستند. آنها دوستی برقرار می کنند ، در دعواها برای یکدیگر استوار می مانند و وقتی دوستانشان برای کشتار فرستاده می شوند ناراحت می شوند.
گوسفندان قادرند احساساتی مانند ترس ، عصبانیت ، عصبانیت ، ناامیدی ، کسالت ، انزجار و خوشبختی را تجربه کنند.
گوسفندان حیوانات بسیار ملایمی هستند و از اولین حیواناتی بودند که اهلی شدند.
آنها می توانند حالت های چهره را از هم متمایز کنند ، و لبخند را به اخم ترجیح می دهند.
گوسفندان دید محیطی بسیار خوبی دارند. مردمک های بزرگ و مستطیل شکل آنها تقریباً 360 درجه را می بینند. در واقع ، آنها می توانند پشت سر خود را ببینند بدون اینکه سر خود را برگردانند!
گوسفند